Massive Customer interactions Intelligence management (MCIIM)

im3

The frequency and the number of interactions between customers and companies are expanding as well as the diversity of contact channels (social networks, applications, etc.). It is challenging for companies to maintain an holistic view of their customer relationship.  It means missed opportunities and less customer satisfaction. This project will deliver a solution to collect, process and analyze heterogeneous interactions data and propage insights to operational CRM systems.

Press

  • Entreprise Romande, 10. Octobre 2014, Le défi des big data.
  • Agefi, 3 octobre 2014, Big data. Xtendsys s’associe à la HEIG-Vd dans un projet de traitement de données.
  • Le Temps, Xtendsys, 9 octobre 2014, Xtendsys.
  • AlpICT, 8 septembre 2014, Xtendsys et la HEIG-Vd s’attaquent aux mégadonnées de la relation client.
  • Actualités HEIG-Vd, Xtendsys et la HEIG-VD s’attaquent aux mégadonnées de la relation client, 3 septembre 2014
  • Journal ICTBig data et CRM: Xtendsys et la HEIG-VD vont élaborer ensemble des solutions, 15 septembre 2014
  • Startup ticker, Xtendsys et la HEIG-VD s’attaquent aux mégadonnées de la relation client
  • LinkedIn

CollaborationCalyps SA